torsdag 20 september 2012

VO-joggen

Igår gick tredje gången av vo-joggen av stapeln. Som vanligt var det stressigt hem efter jobbet, hem och landa ca 20 minuter sen in med alla ungarna plus vår bonusunge Ellen, så fem ungar och jag till VO. Igår var det även lite aprilväder, åkte hem i strålande solsked och 17 grader, tänkte att detta blir bra. Men möts av ösregn och 11 grader!!!!! När vi var tillbaka i Västervik hade även detta väder kommit dit. Så det var en kall och regnig kväll.
Men vad gör det när tjejerna levererar och är nöjda med sig själva. Izabelle har nu säkrat 3:e platsen och kommer få ta emot ett fint pris när det är prisutdelning. Även Alice var nöjd denna gången som slutade på en 4:e plats. BRA JOBBAT tjejer!!!
I kväll är det fotbollsmatch som gäller. Alice spelar mot VFF, alltid lika kul att spela mot sitt förra lag och "dagiskamrater". Idag har även tjejerna studiedag och jag lyckades lägga mig ledig idag. Så jag är ledig både idag och i imorgon inför helgen. Det händer inte ofta man det är bara att njuta. Jag har varit så himla trött den här veckan att det inte har varit klokt. Igår när jag var på jobbet kändes det som jag knappt var närvarande, det är ganska otäckt att känna så. Tyckte inte att jag gjorde ett bra jobb vilket hänger i lite idag. Har lite svårt att släppa det när jag kommer hem. Jag tycker inte om känslan av att jag inte kan!!!! Vill kunna!!!! Men det finns ju saker som man göra många gånger innan man kan. Detta är ju ganska logiskt men det är ingen rolig känsla.
Men jag får ta nya tag i helgen så kommer erfarenheten även till mig.
/Linda

Inga kommentarer: