måndag 24 september 2012

Nu står väskorna packade.

 Idag har jag haft en ledig dag efter en jobbhelg så då blev det mys på morgonen. Grabbarna älskar att läsa böcker och här läser Hugo för Victor. Vi la in trädgårdsmöblerna i deras lekrum för ett tag sedan och de tycker att de är så mysigt att vara på dynorna så vi har gjort ett riktigt myshörn där med massor av kuddar och gosedjur. Antar att dynorna får bli kvar i rummet ett tag till.
I morgon är det en stor dag för våra smågrabbar, de ska börja på dagis. Kan inte fatta vart tiden har tagit vägen, det har gått så fort och jag tycker att sedan jag började jobba har grabbarna blivit så stora. Ja och så i morgon ska de iväg med packad väska till dagis så nu i kväll har jag märkt massor av kläder.
Det är Richard som ska skola in dem och jag tror att de kommer tycka om dagis. Mina stora grabbar!!!
/Linda

1 kommentar:

Sandra på Ön sa...

Så mysigt de ser ut att ha där.
Spännande med dagis, så skönt att de har sällskap av varandra. Jag har det lite känslomässigt jobbigt med förskolan, Vilja också. Men det vänder snart, hoppas jag :)
Kram från Sandra