onsdag 11 juli 2012

Björkö

Igår hade vi en helt otroligt fin eftermiddag och kväll på Björkö hos Magnus och Christel. Vi började med att träna lite hund sedan bjöds det på god mat. Det är alltid lika trevligt att få komma ut till björkö. Grabbarna gillade att åka båt, de skrattade när vinden blåste genom de lilla hår de har. Tjejerna fick även rida till deras förtjusning. Som vanligt de senaste dagarna så hängde regnet i luften men vi hade turen denna gång och de mörka molnen gick på var sin sida om ön så vi slapp denna gång. 
Var även inne igår på mitt nya jobb och la schema, nu är det nära... känns lite konstigt att man ska börja jobba igen. Det är även klart nu sedan någon vecka att vi får barnomsorg inne i stan. Tyvärr inte där vi hade tjejerna som jag hade önskat men ett dagis som heter snövit. Jag har inte hört något om detta dagis vilket jag ser som positivt. Dagiset har funnits under en lång tid och att man inte har hört något innebär ju att jag inte har hört något negativt heller vilket jag ser som positivt. Så fort något inte är bra sprids ryktet väldigt fort även om det inte stämmer. Jag tycker att oftast är de flesta dagis väldigt bra och med tjejerna har jag alltid varit nöjd så jag hoppas att även detta ska bli bra.
/Linda

2 kommentarer:

Micha75 sa...

Vi hade grabbarna på Toker och den personalen var vi supernöjda med, men jag tror att de andra avd också är bra./ Michaela

johanna-tvillingmamma sa...

ni njuter då verkligen a sommaren :-)
sv: det är egentligen ingen stor grej men igår kändes det som om allt händer Stina. Tror inte folk tycker att det är "fult" eller så men det är många kommentarer angående storkbettet och då blir jag lite hönsmamma :D