måndag 16 april 2012

vad tiden går...


Igår var jag på jakt efter ett kort på Bella när hon red. Fick då gå igenom hennes bilder och då fann jag denna bilden på grabbarna. Den är tagen på sjukhuset och de är ca 1 vecka gamla och de är så små. Det är då man förstår att livet går så fort. Det är inte klokt vad små de var då och nu 10.5 månad senare är de så stora. Våra älskade små pojkar, inte trodde vi att vi skulle bli en sån storfamilj och att det skulle bli två när vi precis hade gett upp hoppet om att det skulle bli en tredje. Men livet är fullt av överraskningar och det är dessa överraskningar som vi välkomnar starkt.
Var ute och gick en sväng idag i det fina vädret och då kommer det över mig ibland att hur lycklig jag är och hur tacksam jag är för min fina familj. Tänker även en hel del på vad Victor har varit med om och jag är så glad över att han mår så bra som han mår idag. Vårat lilla charmtroll!
Idag har jag även gjort något som jag längtat länge efter men jag berättar inte vad det är just nu, utan det kommer jag förhoppningsvis kunna berätta om vid ett annat tillfälle. Men det känns så rätt!!!
/Linda

1 kommentar:

Sandra på Ön sa...

Nu blev jag jättenyfiken :)
Visst går tiden fort, satt också och gick igenom bilder i går och blir alldeles tårögd över hur fort tiden går.
Ni har fyra jättefina barn.
Ha en fin tisdag.