torsdag 8 mars 2012

visst blev det en keyboard!!!!!


Det är klart att Alice fick sin keyboard. Det känns som man inte har så mycket att välja på när hon varje gång hon fyller år säger "Det enda som jag önskar mig är...." Då fick det bli det och som ni ser blev hon väldigt nöjd. Alice är nämligen skriven i kö för att lära sig spela piano och av den anledningen har detta keyboard varit så högt upp på önskelistan. Ett piano har vi ingen möjlighet att ha då vi inte har utrymme för detta.
Jag tror att hennes dag blev lyckad om kanske lite lång, Richard kom inte hem förrän efter halv nio och hon ville vara vaken till dess så det var en trött, mätt (sadel och potatisgratäng i magen)och belåten Alice som kröp i säng igår kväll. Nu har jag bara ett uppdrag kvar och det är denna jägartårta som Alice vill ha till på lördag. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas med detta. Sökt lite på internet men det är ju bara konstverk som kommer fram. Ingen enkel uppgift, men vi får se hur jag löser detta har ju ett par dagar till att tänka.
/Linda

Inga kommentarer: