onsdag 29 februari 2012

lite historia

Idag för 12 år sedan fick vi ett väldigt stort besked som skulle förändra våra liv för alltid. Det var denna dagen som vi fick veta att vi två skulle bli tre och att Izabelle skulle komma till världen. Det var en dag med mycket känslor. Då vi var unga så var det många som hade åsikter om detta, men vi var väldigt klara med vad som skulle hända. Vi skulle bli en familj, ingen tvekan alls. Och ack vad många runt oss, kompisar, lärare och människor som inte hade med våra liv att göra bedrog sig. Här sitter vi nu 12 år senare, gifta, 4 barn, 4 hundar, liten gård på landet och kör en stor jeep. Det kallar jag familj och jag vet att denna familj kommer leva många fler lyckliga år tillsammans.
/Linda

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Linda.

Jag hittade din blogg på Björkö-Christels sida.....en gammal (??!) barndomsvän.....nu till en undran.....är det ni som bor i "Lill-Spånga".....strax bortanför Snåret 3-skylten? Det är jag & min man som äger Snåret & har svärföräldrarna mina i Hallingeberg så vi far förbi (om det nu stämmer alltså!!?) ert hus ganska ofta!

Vi har ju en tös, Filippa 8 år, som gärna skulle vilja ha lite kamrater därute på landet.....i stan där vi bor finns det fullt me´ vänner, men ute i Snåret duggar dom inte så tätt precis!

& STOOORT grattis till er som hållt ihop trots alla "åsikter" för ett gäng år sen!!!
Ha de´ gott!!!

MVH Pia Andersson i Snåret

Richard och Linda sa...

kul att du hittade våran blogg. Det stämmer att huset kallas för spångalund så det är nog det ni susar förbi och här finns det alltid leksugna tjejer.
Linda

Christel sa...

Haha, här känner man sig nästan som en kopplerska (eller vad det kan tänkas kallas)! Tänk om Filippa blir kompis med Alice och Bella :)

Härligt Linda, ni är bäst <3

Elin sa...

Vilken fin historia, du och Richard är ju som gjorda för varandra och det var ni redan från början :) Det minns jag även att ja inte var så gammal ;)
Ni är en fantastisk familj Linda som håller ihop i vått och torrt och jag är glad som får ta del av den <3

Anonym sa...

Men så bra att det var "rätt"!!! (De´ e´ kalasbra att du e´ "kopplersla" Christel....perfekt!! ;o))

Filippa blev jätteglas så då hör vi av oss, på ett eller annat sätt, lite längre fram när vi börjar vara därute lite mer!!

Ha de´ gott!!
Pia