tisdag 28 februari 2012

Blivande jaktintresse?

Stod i morse och fixade frukost när jag tyckte att det plötsligt blev väldigt tyst i vardagsrummet och när jag kommer ut får jag se Victor som nu börjat få en väldigt koll på gåstolen och även väldigt långa armar. Han hade lyckats att ta sig till tv-bänken där vi har en hel del tidningar i blandad kompott. Victor hade inte tagit vilken tidning som helst utan valt mellan bland annat inredningstidningar och klädeskataloger en jakttidning. Tyvärr fick tidningen lite stryk då jag var tvungen att hämta kameran men jag är helt säker på att Richard bjuder på den tidningen då han anser att detta måste tyda på ett starkt blivande jaktintresse:)



Var även tvungen att lägga in en bild på Izabelle och Hugo, tog den nu i veckan. Izabelle hade varit på filmkväll med övernattning natten innan och var trött i flera dagar efteråt. Bilden är tagen på morgonen och varken Hugo eller hon hade tydligen sovit klart trots en lång nattsömn. Tur att det var sportlov.
/Linda

Inga kommentarer: