söndag 15 januari 2012

Sovmorgon


Hugo är en riktig liten myskille. Han sov till 06.00 idag, hörde att han låg och pratade i sängen men efter en liten stund blev det tyst och nästa gång jag tittade på klockan var den 08.00. Samma goa kille låg och pratade i sängen igen och när jag smög mig in på rummet så bara körde han ner huvudet i sängen och skrattade när han hörde mig. Sen tyckte han att det var väldigt mysigt att ligga i soffan med Alice, riktigt söndagsmys. Så det första han åt var gröt kl 08.30 alltså ingen ersättning på morgonen. Börjar grabben att bli stor eller?
Tjejerna har varit med Martin i klätterhallen idag, det var något de tyckte var jätteskoj, de har pratat om det hela eftermiddagen. Om hur och när och hur fort de klättrar. Kan tänka mig att det kommer att bli fler besök i den hallen.

Idag har även svaret på den första odlingen kommit. Den tyder inte på några bakterier, äntligen så kanske vi får ha lite tur i allt elände. I morgon ska det planeras för kommande operation, det är bara att hoppas att de handlar fort nu. Han börjar att bli riktigt trött på att ligga till sängs nu.
/Linda

Inga kommentarer: