lördag 21 januari 2012

lördag!




Då har det gått ännu en vecka och helgen har infunnit sig. Tjejerna har varit på friidrott idag och jag har äntligen orkat ta bort all jul så nu känns axlarna lite lättare. Eller all jul är inte riktigt borta jag ska ta ner gardinerna i tjejernas rum oxå men det gör jag i morgon förmiddag, sen är ALLT borta.
Har precis även avnjutit en härlig taco buffé som tjejerna gjort, de är så duktiga och har gjort maten ikväll helt själva. Kunde sätta mig till dukat bord, det är inte dåligt.
Tog fram lite leksaker efter Alice idag, vilket Hugo tyckte var mycket intressant.
I Linköping mår Victor bra, kan tänka mig att han tycker det är skönt att vara utan dränet och får vara uppe hur mycket han vill. Jag längtar så efter min två grabbar som inte är här. Men nu ser det inte ut att vara långt borta från att vi är tillsammans igen. Jag längtar så!!!!!!

Inga kommentarer: