onsdag 14 december 2011

Ja vad säger man?

Vi vet fortfarande inget angående Victors planerade vård. Jag fattar ingenting. Vid lunch idag hade vi fortfarande inte hört något från sjukhuset varför jag ringde dit. Fick då till svar att de skulle precis ringa Linköping. 10 minuter senare ringde de tillbaka och sa att Patrik själv skulle ringa till oss. Men inget samtal från linköping under hela dagen. Västervik ringde på eftermiddagen för att fråga om de hade ringt, då jag inget hört skulle de ringa och putta på. Men fortfarande har ingen ringt. Varför ska vi få vänta så????
Jag får väl be om ursäkt för tidigare inlägg, då jag var lite negativ hur detta hanteras, men man blir så besviken när det känns som om ingen bryr sig. Ska vår lilla Victor bli en av de som faller mellan stolarna för att kommunikationen mellan sjukhusen inte håller. Vet inte vad jag ska tro. Är det meningen att man ska ringa och tjata och hänga i för att få några svar, vet inte om jag orkar det så mycket längre. Det tar väldigt mycket energi.

Var iväg en stund idag på julfika på jobbet vilket var trevligt, jag är knappt utanför gården mer än när vi varit på undersökningar och besök med Victor.

Izabelle har även haft lucia idag som vi har varit och tittat på. Denna duktiga tjej sjöng en hel vers solo, det var jättefint. Jag fattar inte vem hon fått modet ifrån. Hennes klass har även blivit uttagna i vi i femman och Izabelle är uttagen till att representera klassen tillsammans med en klasskompis. Snacka om att man rättar lite extra på ryggen när man har en sån duktig dotter. Så den 17/1 måste ni bänka er framför radion P4 och heja fram Izabelle och Loke till en vinst.
/Linda

Inga kommentarer: