tisdag 29 april 2014

härliga vårväder!!

 
Ja vad dagarna går undan nu och vilket vårväder vi haft den senaste veckan, att man blir bortskämd. Både igår och idag har vi till och med kunnat gå i shorts!! Helt otroligt men jag vet att värmen inte riktigt har kommit för att stanna än... men vi njuter för fullt ändå. Härligt att få vara hemma denna underbara vår.
Vi har fått tillökning på gården i form av 10 små kaninungar. De är så söta, snart en vecka gamla och de sprattlar omkring i sitt lilla bo för fullt. De verkar som det kommer bli tre olika färger på dem, röda, svarta och grå.
Idag har vi tillbringat största delen av dagen utomhus, gått en sväng i skogen och hoppat studsmatta, matat våra fyra små flasklamm och bara njutit av solen. Jag tror jag älskar våren!!! Jag älskar nog alla årstiderna när de är som de ska vara. Vår ska vara vår och höst ska vara höst om ni förstår vad jag menar. Mellantingen är inget för mig.

 
 

 Hugo och Victor är så roliga när de ska hoppa studsmatta då de anser att strumpor kan man verkligen inte ha på sig när man hoppar. Kan de inte få av sig dem själva hjälper de så snällt varandra.


Inga kommentarer: