lördag 18 augusti 2012

Astrid Lindgrens Värld

Idag var det bestämt sedan länge att vi skulle besöka Astrid Lindgrens Värld. Tyvärr hade vi inte vädret med oss men då jag kunde se att det skulle bli bättre på eftermiddagen ansåg vi att det var bättre att äta den redan gjorda lunchen hemma innan vi åkte. Så vi tog fram den goda kycklingsalladen och åt den innan och så tog vi med oss en lite godare fikakorg.
Innan vi åkte hann jag åka till Gamleby och köpte regnkläder till grabbarna så de inte skulle bli tvungna att sitta i vagnen hela tiden.
Vi fick lite regn på oss men det gjorde ingenting, alla barnen var nöjda och då är vi som föräldrar oxå väldigt nöjda. Jag lägger in några bilder i morgon för nu ska jag planera morgondagen då det är fotboll hela dagen. Första ska vi (jag och alla barn) åka till krokstorp då Bella har match och sedan är det bara att bege sig till Storebro för Alice match. Så det får bli lite mat att packa även tills i morgon. Så vi åker kl 09.00 och är nog inte hemma förrän tidigast kl 18.00 så det blir en heldag för två matcher men så är.
Se om jag hinner skriva lite i morgon.
/Linda

Inga kommentarer: