tisdag 17 juli 2012

Denna trötthet


Jag förstår inte varför jag ständigt ska vara så trött. Igår var det en dag som kändes förjävlig rent ut sagt. Kroppen kändes som den vägde 100 kg för mycket, armarna och benen var blytynga, huvudet hängde och magen värkte.... flera gånger fick jag ta tag i något för det kändes som om jag skulle falla ihop i en hög. Är det för att jag har en så enorm trötthet över mig eller?????
Idag känns det något bättre som tur är och jag hoppas jag ska orka lite mer. Igår var även Hugo inte i sitt rätta jag, vet inte om det påverkar mig oxå. Han grät hela tiden, ingenting var bra, han grät till och med medan han åt.... förhoppningsvis mår även han bättre idag. Än så länge är han pigg och glad så jag har mina förhoppningar.
Nog om detta, nu ser vi fram emot en trevlig dag med förhoppningsvis lite sol, man måste ju hoppas lite då det har regnat väldigt mycket under denna sommar.
Ha en trevlig tisdag alla där ute
/Linda

1 kommentar:

Björköborna sa...

Jag tror att det är helt normalt att man kommer in i trötthetsperioder, men ni har kanske något i kroppen du och Hugo. Magnus var halvhängig härom dagen, kanske smittade vi er med något? Hoppas ni återfår krafterna snart!

Kram C