söndag 11 augusti 2013

väntar. ..

Nu går vi verkligen i väntans tider.  Denna lilla krabat har inte bråttom ut.  Då det var beräknat tills i tisdags är vi snart en vecka över tiden.  Inte trodde jag att den femte lilla ungen skulle vara den som tänkte stanna längst.  Men den har ju tidigare visat sig vara envis så detta är väl bara början.  Jag längtar tills vi får veta vem som är där inne jag är så nyfiken.  Längtar även till att magen ska minska i omkrets och jag kan röra mig igen.
Har inte varit så duktig på att blogga men tiden har inte räckt till.  Men jag vill verkligen tacka för det trevliga besöket vi fick förra helgen.  Richards gamla arbetskamrat Henrik Sandra och Vilja från Östersund var på husvagnsemester och stannade då en natt här hos oss.  Det var väldigt varmt så vi fick visa dem vårt fina bad vid kogaren och så blev det grillat till kvällen och så en hel del prat.  Det var riktigt trevligt och jag hoppas att vi en dag kan tas oss upp till deras trakter.  Vi har alltid pratat om att vi skulle vilja se fjällen tillsammans så nu har vi verkligen en anledning att ta oss uppåt i landet.  Vi får se vad framtiden har att visa.
Men just nu vill jag bara att bebisen ska komma ut.

1 kommentar:

Sandra på Ön sa...

Vet inte om du fick min förra kommentar, verkade bli något fel :(

En sammanfattning av kommentaren:
Är så nyfiken på vem som är därinne och önskar lycka till när det är dags! Och så skrev jag att ni MÅSTE komma hit. Ni är välkommen precis när ni vill.

Kramar