söndag 14 juli 2013

Grattis Åsa och Erik

Stort grattis till pojken som vi så länge har trott skulle bli en liten tjej.  Ja trots ultraljud somttidigare visade en tjej var i själva verket en stor fin grabb. Nu får ni pusta ut ett par dagar på bb så ordnar vi mat till djuren.
Nu när er lille krabat har kommit känner man att det inte är så långt kvar till det är dags för vår att komma.  Har faktiskt idag haft en hel del förvärkar eller om det är sammandragningar,  tycker det är svårt att känna skillnad men de är ganska många som faktiskt har gjort ont. Så jag tror mer på förvärkar än sammandragningar.  Jag börjar känna mig ganska stor och tung nu varje dag är skön att jag har klarat av.  Jag får liksom kämpa mig igenom dagarna,  det bästa vore om den lille är kvar där inne ett tag till.  Måste i varje fall få ordning på köket innan.  Badrummet vet jag ju att det inte blir klart innan så det är inte ens någon idé att hoppas för så länge vill jag inte att den stannar i magen.
Vi får se när det blir dags vi lär nog märka det.

Inga kommentarer: