onsdag 4 april 2012

sömnlös natt...

Denna natt är en sådan man bara vill glömma och låtsas om som om den aldrig har existerat. Tur är väl att det är precis det man gör, då alla sömnlösa nätter med Bella och Alice är som bortblåsta. Jag vet att vi sov väldigt dåligt under typ 6 år men nej jag minns mest allt det andra roliga. Tror det kallas självförsvar då jag inte tror att några familjer skulle ha mer än ett barn annars.
Vi är inte så vana för tillfället med dessa nätter då både Hugo och Victor sover väldigt bra men det är väl därför man blir helt utmattad efter en vakennätt som denna. Det hostas och väser från både Hugo och Victor nu och det låter så hemskt. På toppen av detta ska de även klämma fram var sin tand, vilket jag tror är det som de besväras mest av. Victor har fortfarande feber vilket Hugo inte har fått ännu och jag hoppas han slipper men hostan började på honom i går kväll så vi får väl se vart det leder. Bella är i varje fall pigg nu och har gått till skolan idag.
Victors läckage beter sig lite annorlunda nu på morgonen vet inte riktigt vad det står för men i sittande ställning när han hostar trycks det ut lite vätska men det är framför allt slangen man ser som trycks ut vilket vi aldrig har sett innan, har inte sett att det har läckt så mycket när han lägger sig ner. Vet inte om det bara är för trycket när han hostar eller om det faktiskt är så att det är mindre vätska som läcker ut????? Nästa vecka ska vi på återbesök i Linköping och jag hoppas vi får lite svar då på vad som verkligen händer. Om det är så att det verkligen kan läka eller om det borde varit läkt nu. Framför allt om han är behov av en ny operation..... Jag bara hoppas att det kan läka självmant och att han slipper en ny operation.
/Linda

Inga kommentarer: