tisdag 1 april 2014

utelek!!



Idag blev det till att testa de nya gummistövlarna som inhandlades under gårdagen. Då vädret ar slagit om här i rasande fart har det under ett par veckor känts som om vinterstövlarna har varit i varmaste laget. Det var inte speciellt lätt att hitta några så efter att ha varit inne i diverse affärer så blev det till slut ett par från ICA MAXI. Det är ju inte det första stället man tänker på men de hade de bästa enligt mig. Jag bara avskyr alla stövlar med diverse märken på. Fattar inte varför det ska vara bilar och angry birds på allt. Vad är det för fel på enfärgat eller kanske som dessa randiga?  Nu hittade jag tre torn stövlar på ICA som dessutom var randiga. Det kan jag leva med, dessutom kändes de jättesköna och det var bra gummi både i stöveln och sulan. Vad var då priset? 245 kr!! Helt ok anser jag. Och visst klarade de testet! Har de klarat testet av dessa två herrar måste de vara bra:)
Nu sover alla små så en stor kaffekopp väntar på mig.

Inga kommentarer: